Проєкт #ВліпиЗаСебе, який до повномасштабної війни фокусувався на підвищенні явки молоді на вибори й активізації громадської свідомості, відтепер розповідатиме просто й сенсово про війну та про те, як зробити внесок у перемогу. Реалізують цю компанію GoGlobal спільно зі Spinus Agency. Організатори планують поширювати історії, у яких звичайні українці роблять незвичні речі.
Мають намір також розповідати про минуле України та її майбутнє після перемоги й відбудови, про захист свободи та демократії. Поміж тим нададуть і психологічну підтримку: розкажуть про те, як зберегти себе та відшукати нові сенси в умовах війни та невизначеності.
Збір матеріалів для публікацій триває — поділитися власним досвідом можна та треба у приватних повідомленнях проєкту в соцмережах: фейсбуці та інстаграмі
Проєкт #ВліпиЗаСебе створений 2019 року. Зараз його засновники переконані, що аудиторія знає, «чому важливо вліпити за себе на виборах» — на часі показувати, як «вліпити» ворогу задля перемоги.
Обкладинка: фейсбук-сторінка #ВліпиЗаСебе