14 жовтня МАН разом із торгово-розважальним центром Gulliver запустили «Відкрий портал у науку 2.0» — інтерактивний простір, де можна дізнатися про можливості Малої академії наук, долучитися до заходів від наших лабораторій та ознайомитися з проєктами, які реалізують українські підлітки. 

Захід розпочали з урочистого відкриття, під час якого виступили президент МАН Станіслав Довгий, директорка з маркетингу багатофункціонального комплексу «Гулівер» Катерина Жураківська та координатор програм з розвитку молоді ЮНІСЕФ Тарас Деркач. Також з відеопривітаннями долучилися міжнародні партнери: Ларс Лєгаард Маррой, генеральний директор Бергенського наукового центру «VilVite», та Кетрін Франш, директорка європейської мережі наукових центрів і музеїв «Ecsite». 

Новина про відкриття «Відкрий портал у науку 2.0»-1

Новина про відкриття «Відкрий портал у науку 2.0»-2

Опісля учасники заходу почали досліджувати простір. Зокрема, переглянули експозицію «Проєкт “Фантазія”» — виставку, що показує, як наукові ідеї дітей реалізували у вигляді інтерактивних експонатів. Її передав норвезький центр науки «VilVite» з міста Берген у межах серії проєктів, спрямованих на залучення до науки в Україні у 2024 році, які організовує та реалізує Європейська мережа центрів і музеїв науки «Ecsite» за підтримки американського фонду Simons Foundation у співпраці з Малою академією наук. Також долучилися до майстер-класів від лабораторій МАН, погралися в математичні головоломки, дізналися про дослідження наших вихованців. А ще відкрили для себе найбільший у світі конкурс проєктів екологічного спрямування GENIUS Olympiad, Всеукраїнський конкурс шкільних космічних експериментів у рамках SSEP — унікальну комплексну програму з розвитку наукової та STEAM-освіти, освітню програму з розвитку креативності Destination Imagination

Новина про відкриття «Відкрий портал у науку 2.0»-3

Новина про відкриття «Відкрий портал у науку 2.0»-4

«Щоб нині зацікавити дітей наукою, потрібно застосовувати сучасні підходи. Статичні експонати за скляними вітринами вже не привертають увагу молоді. Для неї важливо не просто спостерігати, а взаємодіяти з наукою — стрибати, ламати, бігати, експериментувати. Це допомагає відчути себе не пасивними спостерігачами, а активними учасниками процесу», — зазначив президент МАН Станіслав Довгий.