Хлопець залучив $500 000 від канадських інвесторів до свого стартапу «Harmix», який увійшов у 40 найкращих за версією акселератора «Techstars Music».
«Harmix» — це інтелектуальний сервіс із добору музики, який має вебверсію, застосунок і бот. «Harmix» працює на основі штучного інтелекту: коли користувач/-ка завантажує відео, сервіс аналізує його та добирає вдалі варіанти з музичної бібліотеки. Також є можливість відредагувати вподобання, заточивши сервіс під власні потреби, аби він пропонував треки, які відповідають смакам користувача/-ки.
СЕО стартапу Назар Поночевний спершу почав розробку в Малій академії наук, зокрема у 2020-му долучився до «Ukrainian Future». Відтоді «Harmix» отримав грант на $25 000 від Ukrainian Startup Fund і $13 000 підтримки від «Amazon Web Services». Також Назар зі своїм проєктом увійшов до десятки фіналістів Startup World Cup Ukraine 2022 — регіонального відбору найбільшої глобальної конференції-конкурсу стартапів із фіналом у Кремнієвій долині.
Нині «Harmix» залучив понад 30 тисяч користувачів. СЕО Назар Поночевний і СТО Дмитро Лопушанський працюють над новою бізнес-платформою, шукають режисерів, блогерів і музичних супервайзерів для бета-тестування.
«Насправді наше залучення інвестицій під час війни — хороший приклад того, що українське стартап-ком’юніті задає темп усьому світу. Завдяки залученим коштам вдалося, зокрема, розширити команду — наразі “Harmix” працює в ремоут-форматі, а працівники знаходяться в Україні, Канаді, США, Ізраїлі, Нідерландах, Швейцарії, Німеччині.
Наразі в “Harmix” є застосунок у Google Play, готується реліз на iOS і десктоп-версія для тих, хто професійно працює з відео: відеографів, відеомонтажерів, продюсерів тощо», — розповідає комунікаційниця «Harmix» Соломія.
Скористатися сервісом «Harmix» для підбору музики до відео може кожен і кожна: за допомогою @harmix_bot у телеграмі або застосунку, що доступний у Google Play.