22 липня бізнес-інкубатор Малої академії наук Ukrainian Future обрав фіналістів Startup World Cup Ukraine 2022. Це регіональний відбір найбільшої глобальної конференції-конкурсу стартапів із фіналом у Кремнієвій долині. Учасники змагалися за можливість показати свої проєкти серед інвесторів і засновників корпорацій-гігантів, як-от Apple, Netflix, SoftBank, послухати відомих спікерів і найголовніше — поборотися за 1 000 000 $ для розвитку стартапів. Сьогодні розповідаємо історії трьох фіналістів відбору та про їхні проєкти.
Стартап GIOS: освітня платформа для вивчення математики й розвитку критичного мислення
Команда творців стартапу GIOS
Зміст стартапу: освітня платформа для розвитку критичного мислення та інтерактивного вивчення математики. Сервіс пропонує онлайн курси, тренажери — загалом близько 6000 завдань різних форм складності, а також анімовані уроки в стилі ТікТок. Крім того, навчальні матеріали представлені українською та англійською мовами.
Цільова аудиторія стартапу: освітня платформа поєднує у собі навчальний майданчик для учнів, маркетплейс для репетиторів і допоміжний інструментарій для вчителів.
За задумом, учень/-иця може обрати для себе навчальний курс, проходити його самостійно або у супроводі репетитора, перевіряти знання за допомогою тестів та тренажерів. Платформа GIOS — гейміфікована, тож, вивчаючи математику, будеш заробляти бали, прокачувати аватар, а якщо матимеш успіхи — потрапиш на «алею слави».
Що стосується репетиторів, за допомогою платформи вони можуть подати заявку, пройти співбесіду і допомагати учням-користувачам GIOS вивчати математику й розвивати критичне мислення.
Своєю чергою, вчителі мають змогу використовувати навчальні матеріали платформи для змішаних і онлайн-занять. До слова, з GIOS уже займається більше 115 тисяч користувачів і близько 150 українських шкіл.
Перспективи стартапу: засновниця GIOS Наталія Лимонова ділиться, що нині
планують працювати на глобальний ринок та мріють отримати 10+ мільйонів користувачів, які із задоволенням вивчатимуть математику на платформі GIOS. Щодо функціоналу, хочуть застосувати елементи штучного інтелекту, що допоможуть знайти індивідуальний підхід до кожного учня, а також розширити перелік предметів.
Стартап MISU: застосунок і розумні девайси для моніторингу здоров’я
Команда творців стартапу MISU
Зміст стартапу: MISU — система для моніторингу здоров’я, яка складається із застосунку та двох смарт-годинників на вибір. Смарт-годинник MISU або інший схожий пристрій варто з’єднати із застосунком, тоді система моніторить, аналізує показники, передає їх лікарю та будує прогноз і персональні рекомендації. Відмінність MISU від інших медичних сервісів — програма передбачає та попереджає про будь-які критичні стани в організмі, таким чином допомагаючи користувачеві «грати на випередження» у піклуванні про здоров’я.
Цільова аудиторія стартапу: MISU стане у пригоді людям з груп ризику щодо тих чи інших хвороб і всім, хто хоче моніторити свій стан здоров’я. Застосунок дає змогу створити «сімейну групу», тобто долучити рідних і стежити за їхніми показниками також.
MISU пропонує смарт-годинники, поки на вибір є дві моделі. Перша — для користувачів, що мають проблеми з тиском і звикли до використання аналогових тонометрів, друга — для людей, яким важливо стежити за роботою серця. Якщо користувач/-ка не має хронічних захворювань, то може обирати девайс з найбільш уподобаним дизайном або синхронізувати застосунок із власним смарт-годинником.
Перспективи стартапу: співзасновник проєкту Дмитро Круглов зазначає, що глобальна місія MISU — змінити підхід до виявлення хвороб. CMO Вероніка Черторижська додає, що на майбутнє команда планує запустити стартап на європейський ринок, а нині ведуть перемовини з країнами Африки. Нині ж команда MISU готується до продажів в Україні, Польщі та Франції.
Стартап Harmix: сервіс на основі штучного інтелекту для добору музики до відео
Назар Поночевний, СЕО стартапу Harmix
Зміст стартапу: це інтелектуальний сервіс з добору музики, який має вебверсію, застосунок і бот. Harmix працює на основі штучного інтелекту: коли користувач завантажує відео, сервіс аналізує його та добирає вдалі варіанти з музичної бібліотеки. Також є можливість відредагувати вподобання, «заточивши» сервіс під власні потреби, аби він пропонував треки, які відповідають смакам користувача.
Цільова аудиторія стартапу: блогери, професійні відеомонтажери, sound design-компанії та всі, хто хочуть зробити reels або TikTok-ролик.
До слова, застосунком скористалися вже більше 30 000 користувачів.
Перспективи стартапу: СЕО застосунку Назар Поночевний розповідає, що нині команда тестує платні підписки з розширеним функціоналом, а також співпрацюють з науковцями, аби разом робити дослідження у сфері музики і штучного інтелекту. На майбутнє планують розробляти нові інтерфейси, аби знайти більш професійну аудиторію, як-от sound design-компанії.
МАНівський бізнес-інкубатор Ukrainian Future — сучасний інноваційний простір для запуску бізнесу. Тут можна отримати професійний супровід проєкту на всіх етапах розвитку, доступ до коворкінгу, лабораторії прототипування й бібліотеки матеріалів. Також команда бізнес-інкубатору допоможе створити стартап-команду, знайти інвесторів і запропонує освітні програми й конкурси. Аби завжди бути в курсі можливостей від Ukrainian Future, підписуйся на соціальні мережі Facebook та Instagram.
Ілюстрації: Дарина Пальонко